Äntligen hemma!

Om ni vill veta mera om min kväll läs det jag skriver om ni inte vill så sluta läsa nu.

Det började med att mamma och pappa började bråka men stämningen lättades upp efter några vin och ölglas på Grill.
Först när vi kommer till rådmansgatan går vi åt fel håll och kommer vilse.
Men tillslut hittar vi dit vi ska. Richard , Particia och Kid kommer lite senare för att deras tåg var inställt vi beställer mat och alla äter samma sak förutom jag som tar en barntalrik med ris&Lax hahahha men det var rätt så gott.
Sen efter middagen och efterrätten ska vi gå till dalagatan och till Melanders men det gick inte så bra vi hittade återigen inte och när vi närmar oss möter vi en av Richards kompisar som jobbar där och han säger att det är stängt .
Så då går vi vidare till nått annat ställe och det är tydligen också stängt eftersom allt verkade stänga 1.
Men tillslut hittar vi ett ställe som jag inte minns namnet på och vi får gå före alla i kön ( V.I.P you knoooooow! )
Nej men Patricia kände vakten. Men jag håller på att börja gråta och svimma där inne för det var skit läskiga människor blandannat en man med bara ett öga och sån där verkliken HÅRDrock! och jag hatar sån musik , jag kan tycka rock är bra men sån musik börjar jag gråta av och får mardrömmar .
Plus att det var typ en åldersgräns på 20 år och lilla jag där inne 15 bast står i ett hörn med blickar på mig från alla olika äckliga gubbar. Nej dit går jag aldrig mer .
Juste när vi satt och åt mobbade alla mig först för att jag tycker min rektor är snygg sen sa dom att jag var kär i servitrisen bara för jag tyckte vi skulle ge han mycket driks annars var jag inte alls med om vad dom pratade om , dom pratade om jobb och pengar och jag har varken jobb eller pengar, fast idag känade jag 200 kronor av pappa bara för att han var lite på lyset och så fick jag 200 kronor av min farmor idag och det var perfekt eftersom jag och kate ska shoppa!
Tillslut kom vi iallafall hem och jag hade tänkt att gå och lägga mig snart.
Hörs imorn.

Puss&Kram
Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0