älska glass

Hejsan , det blev inget bloggande när jag kom hem för vi började sjunga sing star och sen kollade vi på Handbolls-vm
Sverige är det sjunge bästa landet i världen på handboll , mm den ni!
Laserdome var kul , eller tråkigt jag vet inte riktigt för det var bara jag och kate på hela banan , det brukar vara mellan 20-30 pers som man kör mot men det var tydligen ingen annan som ville köra idag , haha så vi körde mot varann och inte för att skryta men jag utklassade henne verkligen!
Efter det gick vi till burger king och åt mat ,denna gången spillde jag inte ut colan men jag satte is i halsen och det var lite pinsamt men jag tror inte nån reagerade förutom kate. Efter det gick vi till Mcdonalds . Japp ni ser rätt! Vi köpte glass där , två stycken var med choklad topping MUMS!
Bilder kommer senare när jag fått tillbaka kameran som ligger i Kates väska som hon har hemma.
Nu ska jag göra engelska läxan om Dalai lama .

Puss&Kram
Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0