sattsa eller inte sattsa?

Nu är jag i stadiet där jag tänker på allt som hänt och hur det kan bli.
Just nu försöker jag ta reda på allt jag vill veta och hur jag ska göra.
Tänker på vad som sagts och om det var lögn eller sanning.
Tänker på hur mina vänner känner inför dethär.
Hur dom alldra närmaste i min närhet känner.
Två stycken tycker jag ska gå på magkänsla och två tycker jag ska dumpa han rakt av.

Men samtidigt är det mitt val tillslut och jag måste fatta det själv, jag förstår att ni inte vill se mig sårad och bli ledsen men jag gillade den här killen, jag vet själv att jag sagt att jag inte tänker ta någon skit från någon längre utan tänka på mig själv och att jag ska må bra , men när jag väl är med han känns det bra? och alla kan väl göra misstag..

Men samtidigt tänk om allt han säger är lögn och jag blir sårad igen?..


Kommentarer
Postat av: Kate

do what you think its the best. as i allways told ya :)

im ståring bakom dig <3

2009-02-27 @ 22:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0