Onsdag

Det blev inget bloggande igår och det berodde på att det inte gick att komma in på sidan.

Denna dag började med so lektion i typ 10 min sen gick brandalarmet , det brann inte men det hade blivit kortslutning så min So lärare bestämde sig för att vi skulle gå en promenad , eller ja min klass var också med på det.
Och jag hade världens sämsta skor att gå i eftersom jag får ont i mina fötter men det gick rätt så bra.
Sen hade vi engelska och vi fick typ 20 papper vi skulle göra, och sen efter lektionen säger han att vi ska ha det till läxa och att det ska vara klart tills på fredag . TA MIG NÅGONSTANS!
Men det är väl bara att bita ihop och göra det!
Jag gick hem från skolan idag för att jag hade sjukt ont i magen , ibland hatar jag att vara tjej.
Sen gick jag och Lovisa och köpte godis sen gick vi hem till henne och pratade och planerade lite inför helgen.
Sen tog vi en kort promenad och sen gick jag hem.



Puss&Kram
Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0