"Nej men det är bara vanligt vatten"

Skolan var kuuul idag , elr iaf på rasten!
Jag skulle jobba i cafeterian och vet ni det blev inget vattenkrig denna gången men istället jävlades jag med kate..
Hon ville ha kranvatten eftersom hon inte tyckte det vanliga vattnet i behållaren ( även det kranvatten från samma kran) var tillräckligt bra för henne , och eftersom hon var så krävande bestämde jag mig för att busa "lite" , jag gick till kranen ställde mig med ryggen imot henne hällde i vatten och sedan diskmedel. Hon tyckte det såg konstigt ut men jag försäkrade henne om att det bara var vatten och att skummet kom från glaset , ursäkta men vem fan går på det?
Jag är ju faktiskt Ida Persson , men hon drack det tro det eller ej! och det var skiiiiiiiiiitkul!
Sen spelade vi in musikvideor men eftersom jag inte vet hur man lägger in dom på bloggen får ni klara er utan!
Om inte någon kan hjälpa mig?

Nu ska jag gå och köpa sallad
Puss&Kram
Ida


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är het baby

2009-02-09 @ 20:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0