Man ska inte vara inne i stan med kate

Från igår.

Jag och kate bestämde oss för att åka in till stan igår efter skolan.
Hon gör bort sig själv och mig ett antal gånger!

1. Kate skriker över hela affären att hon kissat på sig och sen säger hon , eller jag kanske har urinvägsinektion och det är jätte mycket flytningar..
2. Hon gör bort sig inne på Sandy's ..

Jag och Kate kliver in på Sandy's där vid plattan typ.

Kate: Hejhej, jag skulle vilja ha en sån smörgås som min kompis köpte för några månader sen..
Han i kassan: Jaa, en sån ( observera att han driver )
Kate: hahaha vad bra.. asså eller ja..
*jag asgarvar*
Han i kassan: Men här har du olika typer av smörgåsar, hojta till när du vet vilken det är.
Kate: Jaa... men jag vet vad det är i smörgåsen! 
Han i kassan: Bra, vadå?
Kate: Sallad !
Han i kassan: Jaa... alla våra smörgåsar har det...
*jag garvar ännu mer*
Kate: Jaha, vad synd. Men det var med en sörja i..typ en gul!
Han i kassan: Jaha, men då var det kycklingssalladen! 
Kate: Jaaa! Så var det ! :D *känner mig stolt* ( för ingenting? )
* Ijag skäms över kate!*
kate går triumferande därifrån..

3. Kate börjar ASGARVA högt på ett café bara för att jag sa salabo istället för sala-bo

4. Hon säger högt så att hela tunnelbanan hör!
- Jag ska säga att jag gjorde slut med Jenny för att hon var dålig i sängen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

OCH SÅ MÅSTE DU <LÄGGA UPP EN SÅN GROVT FUL BILD PÅ MIG

2009-02-21 @ 16:34:24
Postat av: Thilde

Haha, gud vad jag saknar er.

2009-02-22 @ 00:56:55
Postat av: Ida

Vi saknar dig meeeeeeed!

2009-02-22 @ 09:21:28
URL: http://aabsolutidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0