Laktosintolerant och 600 engelska ord

Jag har kommit på varför jag haft så ont i magen dom senaste veckorna! Jag tål helt enkelt inte mjölk produkter längre , från ingenstans , så fort jag äter ost eller dricker mjölk får jag ont i magen. Så bye bye glass! jag kommer sakna dig. Hur fan ska jag överleva utan glass? det är det ända jag gillar typ , jag gillar ju inte godis så mkt och inte chips så vafan ska jag äta för gott ? Böööhhhöööö! okej nej nu får jag skärpa mig , jag får klara det här.

Just nu sitter jag och skriver engelska uppsattsen , hitills har jag skrivit 450 ord och det innebär att det bara är 150 ord kvar ! Yees.
Kate var här idag , vi gjorde gympa läxan , egentligen ska man ju ut och springa eller gå i 45 minuter men eftersom vi båda har problem med fötterna och får ont i dom så bestämde vi oss för att springa upp och ner för trappan 2 gånger och jag vann!
Nej nu ska jag återgå till min engelska som jag vett att min engelska lärare inte kommer tro att jag skrivit bara för att den är så JÄVLA bra!

Puss&Kram
Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0