Jag ska gifta mig

Idag friade Gino till mig! och jag fick världens finaste ring av han , det var en trä ring som det var ett G på , fast först fick jag den av Kevin men sen så tog Gino den och friade till mig , jag har filmbevis men eftersom jag inte vet hur man lägger in videor så får ni inte se det fina frieriet. Hhahah.
Dagen började med VÄRLDENS mensvärk när vi hade syslöjd så läraren sa att jag inte behövde gör så mycket om jag inte ville , det var snällt. Så det var mest slapp då.
Sen hade vi Svenska och där var det bara att läsa boken och sen svengelska och som vanligt får läraren damp och jag måste byta plats , Bara för att jag skrattar åt hitler!!
Sen var det luchrast , höjdpunkten varje dag . Jag och Lovisa brottades i cafetierian på deras soffa och jag vann tillslut!
Det får ni inte heller se eftersom jag inte vet hur man lägger upp videor. så synd för er!

Kate jag säger bara en sak! SYND ATT DU STÖR MIG NÄR JAG BLOGGAR..
 fast samtidigt vill jag inte vara för elak så det blir bara en liten bild på när du står och dansar i jacka och trosor!

Nu ska jag chatta med kate.
Puss&Kram
Ida


Kommentarer
Postat av: kATE

elakt

2009-02-12 @ 15:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0