jag har inget att göra

Jag föddes:  28 oktober 1993 22:32
Jag heter:  Ida Linnea *** Persson 
Hur gammal är du? 15
När fyller du år? samma dag som jag föddes fast 16 år senare
Tycker du om någon just nu? maby baby;)
Jag samlar på:  ingenting
Gröna eller röda äppeln: Grööönaaa
Vem ringer du när du är arg/ledsen?:  Kate elr Lovisa
Gillar du golf? haha jag måste svara ja eftersom jag gått på det ..
Vilken tid gick du upp idag? halv 9
Har du sovit i din egna säng inatt? Ja
Har du sovit ensam inatt? nopp
Har du strumpor på dig nu? neje
Hur svarar du i telefon? beror på vem som ringer
Vad ska du göra ikväll?  Det får vi se
Vad ska du göra imorgon? gå i skolan sen vara med Kate
Vart vill du bo när du blir stor? Danmark med Lovisa elr Spanien med en rik mann!
Är det okej att gråta? jarå
När grät du senast? det var faktiskt ett tag sen
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommar
Vad skulle du göra om du vann en miljon? SHOPPA !
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? nej
Vill du gifta dig? vet inte beror på vem min mann blir!
Vill du ha barn? ja tack
Solar du ofta? på sommaren ja
Är du bra på att laga mat? hahaha nej
Vilken är din favoritglass? Ben&Jerrys
Tror du på ett liv efter döden? nej 
Bor dina föräldrar tillsammans? aa
Är du morgon eller kvällsmänniska? kväll
Vilken ögonfärg har du? gröna men när jag gråter e dom blåa
Vilka hårfärger har du haft? Brunt , blont , rött och svart
Har du någon gång gråtit dig till sömns? japp
Är du beroende av något? nära och kära
Senaste låt du hörde? vet inte , det var någon på tåget igår
Vad gör du på helgerna? är med kompisar
Brukar du bädda sängen? varje dag
Har du kysst någon under den senaste veckan? neje 
Vad var det senaste du sa? det funkar inte
Saknar du någon nu? nej
Vem ringde du senast? Mattias
Vem ringde dig senast? Mattias
Var du glad igår? hahahha ja , fast nej
Sminkar du dig? ja annars ser jag ut som nått katten spytt upp

Kommentarer
Postat av: Kate

HAHAHAHAHAHAH SISTA SVARET VAR FAN BÄST

2009-02-15 @ 11:54:46
Postat av: Ida

HAHAHAHAHAHAHA

2009-02-15 @ 15:38:57
URL: http://aabsolutidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0