Jag har en stalker

Helt seriöst..
Min brors katt är det . Vart jag än går följer den efter mig , om jag går till vardagsrummet och inte är tillbaka inom 10  sekunder kommer hon springande.


Iallafall så var det ju skola idag eller igår blir det ju nu då.
Lunchrasten var som vanligt höjdpunkten under dagen , jag kom faktiskt till final i pingisen men det var ju pågrundav fusk men det håller vi tyst om..
Efter skolan gick jag hem och somnade i sängen med DeDe , sen fixade jag mig lite och gick till Lovisa (Ovanligt nej?)
Hemma hos henne lyssnade vi på cd-skivan vi fått från musiken och fan vad hemsk musik det är på den där alltså och den måste vi sitta och lyssna på , vi får se hur det går.

Sen gick vi ut och träffade Mattias och hans kompis Gurra ( inte Linus Lovisa ) sen vandrade vi ner till älvsjö och väntade med dom på deras tåg .
Sen gick vi hem till Lovisa och jag gick hem runt halv 12 för att jag var så jävla trött men ändå sitter jag här en timma senare och bloggar.
Nu tror jag att jag ska sova faktiskt.

Puss&Kram
Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0