dålig uppdatering under lovet

Gårdagen började med att Lovisa ville åka skridskor så vi åkte till hellasgården och åkte på sjön där , Det var trevligt , åkte runt hela sjön pratade och lyssnade på musik.
Efter det åkte vi hem bytte kläder och gick senare till Mattias, Jag skulle egentligen sova där men Lovisa tyckte att jag skulle sova hos henne istället så så fick det bli.
Jag och Lovisa satt och kollade på ett program size zero och vi blev så äcklade av de så vi gick och år bullar istället. hah.
Sen låg vi och pratade och somnade runt 2.

Idag ska jag vara med Rosita och sova över där , det här lovet kommer jag typ inte träffa min familj för jag har saker inplanerat hela tiden men det är bara sköönt! Och så slipper dom mig ett tag också.

Nu ska jag börja göra mig iording tror jag , ska möta upp Rosita i gullan klockan 4 ungefär.

Puss&Kram
Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0