Bästispåsen

Jag tog mig upp ur sängen imorse men var tvungen att springa till toan direkt för att spy , men det kom aldrig upp något och det beror nog på att jag bara druckigt vatten och ätit lite glass.
Sen vare dags för dom Nationella proven i skolan och det gick hyffsat för att sitta och snora sig igenom hela provet.
När jag kom hem satte jag på Sex and the city och väntade på att våra bästa år skulle börja , det är det bästa programmet när man är sjuk. Men det slutade med att jag somnade till filmen men vaknade ungefär 10 min innan programmer började. Idag har jag iaf lyckas få i mig lite mat och det känns lite bättre i magen just nu .
Glassbilen var utanför och jag bad bror min att springa ner och köpa en Bästispåse till mig som jag sett i reklamen tidigare idag. Redan efter första glassen känner jag mig spy färdig så inga mer för mig på ett tag iaf inte samma sort hahah. Det blir nog ingen skola för mig imorn , mår alldeles för dåligt för det.

Hoppas det gick bra för alla 9or ute i landet idag.
Puss&Kram
Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0