26 februari

Den här dagen var händelserik, Började med att jag vaknade upp hos kate vi fixade oss och gick på upptäcksfärd i sjöhamnen. Sen kände vi för att äta pommes frittes på Max så det gjorde vi.
Efter det var det dags för träning och det gick faktiskt skitbra om jag får säga det själv.
Sen stressade jag hem duschade och fixade mig sen kom Rosita hit och senare Mattias och alex.
Vi kollade på film sen skulle alla dom hem så jag följde med dom till älvsjö sen drog jag hem och då vändes allt upp och ner. Just nu är jag helt förvirrad pga mycket och känner att jag bara måste få vara ensam dom här sista dagarna på lovet för jag har varit med någon varenda dag. Och jag måste få tänka på det som hänt och det som sagts,
Jag vill tacka Lovisa för att du orkade höra mig gråta i telefonen i natt och för att du fick mig att inse att jag förtjänar någon bättre , Och mattias om du läser det här vet jag att du sa att du inte ville att jag skulle ha en kille som dig för att jag förtjänade bättre elr vad du sa , men du sårade mig verkligen när du sa allt detdär innan..
Och Kate tack för att du orkade lyssna på mitt lilla utbrott tidigare imorse och orkade lyssna på allt.

Nu ska jag bara ligga hemma och kolla på tv hela dagen, Inte tänka på någon annan än mig själv.

vi hörs när jag känner för att dela med mig mera av mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Kate

jag lyssnar alltid på dig, men jag kan inte lova att jag alltid ska komma med bra ideer, men jag LOVAR att ALLTID lyssna :) Annars får du sticka kniven i mig

2009-02-27 @ 13:38:41
Postat av: Ida

Hahaha det känns bra!

2009-02-27 @ 13:41:07
URL: http://aabsolutidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0