Soooooovaaaaaa?

Faaan vad trött jag är! , men jag har ingen lust att sova bort en dag som denna heller.
Har inga planer för dagen men det känns ändå inte rätt att sova. Jag har sovit kanske 4 timmar inatt.
Min kropp vill lägga sig under täcket och sova till 18:00 , och så kommer det nog bli tyvärr.
Har precis läst lite ur boken 14 år till salu efter första kapitlett höll jag på att börja gråta , det är så hemskt när hon beskriver hur hon blir våldtagen av en person som trycker in vinflaskor i henne och vassa föremål.. Och det värsta med allt är ju att den är sann!
Nu tror jag fan att jag ska sätta på en film , krypa ner under täcket och känna doften av mattias som fortfarande finns kvar i min säng , så jävla underbart. Kommer sakna han jätte mycket!

Puss&Kram
Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0