Söndag

Mattias kom aldrig igår , när klockan var ett hade han fortfarande inte satt sig på tåget mot sthlm och sen började vi även bråka i telefonen. Dock pga andra grejer. Men han kom till mig runt halv 2 och gick för någon timma sen.
Jag är ganska trött för att det blev inte så jävla mycket sömn inatt , låg och tänkte för mycket och var ledsen , men sånt är livet. Ska träffa Lovisa när hon kommer hem från hennes kille , får se vad vi hittar på.

Jag börjar bli sjuk igen! , eller ja jag är sjuk. Orkar fan inte vara det igen men imorgon ska jag försöka klara av skoldagen för det kommer nog inte vara så jobbigt eftersom vi har tema-vecka.

Puss&kram
Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0