Sluta snälla..

Fan , varför blir det såhär igen! Jag vill inte höra att jag är den enda för dig , att du vill ha mig , att du är kär i mig, att jag är din älskling , att du är ledsen för allt du gjorde. Jag ha en pojkvän som jag är kär i , som jag vill ha och som är min älskling. Men du får mig att tvivla! , Det känns som att när du skriver sånt och han nästan aldrig förtjänar jag något bättre , även fast jag vet att jag har den BÄSTA!. Jag vet själv att jag hatar killar som skriver sånt hela tiden och att jag hellre är ifred lite då och då , jag är kär i den killen jag har nu och jag kommer aldrig få känslor för dig, det vet jag själv. Det kanske låter konstigt men jag vill leva med Mattias och ingen annan så sluta bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0