mcdonalds glass in my <3

Att ta sprutan tog längre tid än vänat , skulle varit på vårdcentralen klockan 13:30 vilket jag var , men dom hade strulat så jag skulle ta den 15:00 istället. Kate kom till mig och vi gick ner till vårdcentralen igen. Och vi fick sitta och vänta till klockan blev 15:30 typ! Aja tillslut fick jag den och jag svimmade inte eller någonting det kändes inte så mycket heller, sved lite men inte mer än det.
Efter det begav vi oss mot stan, jag skulle handla ett par jeans men det slutade med att jag blev irriterad och så fick det bli två par trosor och en bh istället! Kate fick med sig en söt liten bikini som hon sedan inte ville ha när hon kom hem , så det kan bli hörrni.
Vi drog till globen efteråt och åt på donken , jag verkligen älskar mcdonalds glass med chokladtopping!
Efter det åkte vi hem till kate umgicks och sedan åkte jag hem runt 9, kom hem för inte ens så lång stund sen och ska snart krypa ner under täcket tror jag. Imorgon blir det bara en lugn dag, om de är sol sätter jag mig kanske på balkongen och solar lite, vi får se.

Puss&Kram
Ida

Kommentarer
Postat av: michelle

vad duktig du är

2009-04-08 @ 10:59:09
URL: http://hejmichellle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0