Måndag

Igår gick jag hem till Mattias , vi kollade på film och hade det lite mysigt. Somnade kanske runt 4.
Jag vaknade runt 9 idag och Mattias sov som en stock. Så jag försökte somna om men det e inte så lätt när han tar all plats och allt täcke! Men tillslut gick det och jag vaknade sen runt 12 men Mattias sov fortfarande! Fast han vaknade runt halv  2.
Sen gick jag och åt frukost hos Michelle , gick tillbaka till Mattias och hämtade mina nycklar som jag glömt. Sen gick jag hem och bytte kläder och sminkade mig sen begav jag mig mot sjöstaden, jag träffade kate och vi satt vid vattnet och pratade och åt glass.
Gick hem till henne och åt middag sen åkte jag hem.
Ikväll ska jag inte göra någonting faktiskt , blir nog att jag lägger mig tidigt eftersom jag ska till läkaren imorgon halv 2.

Puss&Kram
Ida

Kommentarer
Postat av: Kate

HAHAh du får inga konstiga kommentarer! Cooling på dig!

2009-04-06 @ 22:28:40
URL: http://blondinenochbrunetten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0