Dom två vännerna och deras pojkvänner

Jag åkte till Rosita igår var där ett tag åkte sedan och mötte alex och mattias. senare kom även Michelle och vi gick till telefonplan och sen åkte vi till hägerstensåsen och mötte anton och simon.
Först hade vi det trevligt men när vi kom tillbaka till Tp spårade allting ut. Anton kommer fram och säger någonting till Mattias , och mattias blir arg och dom börjar tjaffsa. Tillslut blev allt bara crazy! , jag stod och skrek på mattias samtidigt som jag grät, michelle stod och skrek på Anton och vi försökte hålla dom isär.
Efter ett tag sa jag till Mattias att han fick välja mellan att slå anton eller att vara med mig, då blev han lugnare men det tog ett tag. Vi alla går på bussen och dom sitter längst bak och jag alex och mattias sitter där framme.
Mattias säger till alex att han inte gjorde något för att han inte ville förlora mig och då kändes allt mycket bättre.
Vi gick hem till mig och sov sen , jag somnade kanske runt halv 6 imorse.

Kvällen var trevlig ett tag med det slutade i kaos!
ni kanske undrar vad mattias gör i sthlm eftersom han skulle åkt i torsdags men han stannade lite längre.
Puss&Kram
Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0