Dålig uppdatering

Förlåt för att jag inte skrivit något men jag har inte haft tid och jag har inte orkat.
I Tisdags kom alex, mattias och Lovisa hit. Vi kollade på film och hade det trevligt.
Lovisa sov även här. Igår stannade jag hemma från skolan för att jag återigen är sjuk. Mattias kom en stund också.
Idag hade vi nationella i matte och det gick inte bra.. men vi får hoppas på det bästa. Efter det gick jag hem och har sovit hela dagen. Imorgon är det stadsvandring med klassen sen åker jag och Lovisa ut till Vätö och kommer tillbaka på Lördag.

Nu ska jag hoppa i badet , jag tror jag blivit beroende av att bade helt seriöst har typ badat varje dag jätte länge nu.
men det kan väl inte skada att vara ren?
Puss&kram
Ida

Kommentarer
Postat av: Kate

Nej, ida gick hem till mig efter provet, sen gick hon vidare till sitt :)

2009-04-23 @ 20:06:31
URL: http://blondinenochbrunetten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0