April April!

Är det något jag älskar så är det första april för det är så jävla kul att driva med folk och sen se hur folk försöker driva med en. Jag ha redan lurat 6 stycken och jag lyckades lyra 4 av dom.

Till Lovisa sa jag att jag hade spytt hela natten och inte kunde gå till skolan , inte så kul menmen.
Till Kid sa jag att jag var gravid, han gick inte på det.
Till Pero sa jag att jag var gravid med och han gick på det och det var skitkul.
Till Mamma&Pappa sa jag också att jag var gravid , mamma vände sig om med värsta blicken så jag skrek ut aprilapril!
Pappa gick inte alls på det.
Och till dagens bästa, Jag sa till Mattias att jag var gravid och det var jävligt kul.

Nej nu ska jag plugga lite på No:n
Puss&Kram
Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0