varför ?

Varför kan jag inte glömma dig och bara gå vidare? ,
 du behandlade mig som skit rent utsakt efter allt ..
Och ändå gör du om samma mistag om och om igen ,
 tillslut fick jag nog ,
det är väl inte nått konstigt med de?
Men ändå trots att det var jag som avslutade får vänskap på sätt och vis så kan jag inte glömma .
Ibland förstår jag mig inte på mig själv bara ,
men jag vill så gärna men det gör det även så svårt att behöva se dig varje dag .
 är är jag redo att släppa allt? ,
Du har ju gjort det så varför ska jag inte kunna göra det .
Minst 10 gånger om dan tänker jag på att jag måste gå vidare och jag försöker verkligen ,
jag vill absolut inte vara din vän igen men det är bara det att alla minnen dom lever kvar inom mig och dom försvinner aldrig och det är det som gör allt så j*vla svårt.
När ska jag inse att allt är borta?


          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0