tisdag

Fortfarande sjuk .. Suck . Jag vill bli frisk men det vill tydligen inte min kropp .
idag får jag väl sitta hemma och kolla på film och ta det lugnt så att jag kan gå imorgon ,
jag måste verkligen till skolan .
Jag är så trött på att sitta hemma nu att jag kan göra vad som helst för att bli frisk
eller iallafall nästan vad som helst.

igår hade jag en fjäril i mitt rum den satt vid fönstret men vägrade att flyga ut
han kände sig nog ensam i den stora vilda världen så han kände sig nog trygg inne
haha intressant information , men jag har så extremt tråkigt


Det hände en liten rolig sak nyss , brevbäraren var här och Kasper (en katt) följde säkert efter han ,
och då trodde brevbäraren att han bodde här och sen plingade han på och sprang , haha tokigt
när jag sen öppnar dörren kommer kasper in men sen måste jag ju ta ut han för han är ju min grannes katt
men det är många som brukar ta in han en liten stund och bjuda på nått gott att äta ,
han är som allas katt typ , och han är jätte söt och har blivit jätte tjock , haha

Puss&Kram
Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0