onsdag

Äntligen hemma , eller jag kom hem för en timma sen och jag har precis gjort klart engelska läxan .
Efter skolan var det bara att ta bussen och åka till sjukgymnasten , Jag hade gjort framsteg med rörligheten och det känns bra , Jag frågade även om jag kunde vara med på septembercupen men tuvär så gick det inte . Jag får ta och vara tillbaka innan SM .
Skoldagen gick bra , men den var lite för lång och det var väldigt jobbigt att ha två NO letioner idag men det gick okej ändå på ena gick vi bara igenom magsmältning och grejer och på den andra hade vi labb.
Idol börjar idag och jag tycker utangningarna är roligast när man hör alla sjunga så dåligt hahah jag ska vara med där när jag fyller 16 ;) ni måste bara kolla .
Ska snart hoppa in i duschen
Skriver kanske senare eller imorgon

Puss&Kram

Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0