So lärare är inte min grej

Ingen bra uppdatering idag men det beror på att mitt antivirus gått ut och mamma förbjöd mig att logga in på min data
så jag försökte logga in på deras men den laggade och Kids vågade jag inte låna och den i vardagsrummet
har jag inte lösen till .
Iallafall så har jag gått till skolan idag , och dagen var rätt okej bortsätt från att jag just nu hatar våran
So lärare ! USCH på han !
Han skrek åt oss utan nån jävla anledning och bara för att jag frågade en sak skrek han åt mig eller snarare
Michelle för han trodde de var hon som frågade . Sen var han oerhört otrevlig mot mig när jag frågade om mitt prov.
Nej nu orkar jag inte bry mig om de .
Och självklart så ska Kevin göra bort mig han gick till våran rektor och sa att jag och Lovisa tyckte han var snygg .
Nu kan kan jag inte visa mig för han mer !
När jag kom hem satt jag och kollade på gammla bilder och sen gick jag och köpte ingridienser till tårtan
jag ska baka till Michelle imorn .

Puss&Kram
Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0