sjuk

Det blev inge skolDM idag ( Sad face )
bara för att vi var för få .
Menmen jag är ju ändå fortfarande sjuk så det gör inte så mycket .
Funderar på att gå till skolan och hämta min svenska bok och mina skydd och skor
för jag ska försöka övertala mamma att få gå på träningen , det är ju inte så många kvar ..
Men det kommer jag säkert ändå inte få .
Jag tror jag ska sätta på V.Ä.N.N.E.R och glo in alla boxarna igen .
Älskar vekligem den serien , jag har även hört att dom ska göra en film men man kan inte lita på allt man hör
men hoppas !
Igår köpte kid en platt TV , jag vill också ha !
Men jag är fattig , så bli inte sura om ni får skitjulklappar i år .

Puss&Kram
Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0