Pepparkakeland

Godkväll !
Dagen började med att man var på toppen humör .
Jag och lovisa sjöng och dansade till Tre pepparkaksgubbar.
Hahah fan vad kul vi hade , Dagen fortsatte bra med jullåtar och barnlåtar .
Sen bad rektorn om hjälp då erbjöd jag , Michelle , Lovisa , Michaela och hanna oss.
Vi skulle stoppa in papper i kuvär och det var MÅNGA !
Som tack fick vi en varsin biochek .
På gympan klantade jag mig rejält , som vanligt .
Jag var den ända kvar i mitt lag när vi körde spökboll (bäst jag vet)
Och en boll rullar mot bänkarna så jag börjar backa för att de andra laget har en boll
och vips så ligger jag mellan bänken och väggen , jag snubblade på bänken.
SÅ typiskt mig !
Efter skolan följde Kate med mig hem , hon hjälpte mig och träna på musikprovet .
Sen satt vi och snackade och hade det kul , Vi följde med Michaela till affären
och när vi skulle hem sprang Kate typ hela vägen och jag som gick snubblade !
När vi kom in kastade jag en snöboll på en människa från fönstret , fast jag vet inte om den träffade.
Jag och Kate hade kul , och kom ihåg gumman jag finns för dig !



Alla papper



Lovisa dansar


Jag och lovisa



Puss&Kram
Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0