lite nyttig kan man väl ändå få vara

Kom hem från Lovisa för ungefär en halvtimma sedan.
Jag mötte henne i älvsjö sen bar de av hem till henne , vi köpte även godis på vägen.
Men dock naturgodis så lite nyttiga var vi allt.
Men jag var tvungen att gå hem för att jag inte hade några nycklar och mamma skulle gå och sova,
men sen när jag e på väg hem upptäcker jag nycklarna i min jacka ( Snark )
Jaja , nu sitter jag och kollar på Pirates of the carabien eller hur fan det nu stavas .
Och jag HATAR dom filmerna bara för att Jonny deph (stavning? ) är med avskyr verkligen honom.
Jag bråkade även lite med Pero idag , sorligt eller vad ? nej då men de e löst och det skriver jag bara om
för att han så gärna ville bli nämnd i bloggen :) .
Nej nu ska jag ta och byta kanal och vänta på att klockan ska bli 00:00 så att jag kan skriva GRATTIS till Michelle
Sedan gå och sova .

C yaah !
Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0