ingen rubrik

Ursäkta för mitt utbrott tidigare om att det snöade , haha men jag har längtat.
Fast nu får jag även en stor fet klump i magen då jag börjar tänka på betygen.
Hade utvecklingssamtal idag och det gick bra , men jag är inte nöjd .
Fast det är jag väl aldrig ?.
Jaja iallafall så har dagen varit bra förutom den lilla "utskällningen" imorse av No läraren fast den gällde
dock inte mig ! .
Men det e lika jobbigt för de att höra när lärarna ska ha samtal med klassen så sjukt trött på de nu.
Okej vi har förstått att vi e sen sämsta 9:an men det blir inte bättre för att ni påpekar de hela tiden.
Sen flöt dagen på och det roligaste under dagen var nog när lovisa sa och nästan skrek
- Grottmann , till Gusten
hahah jag höll på o kissa på mig av skratt. Kanske inte många som fattar ,
men jag ska dra det kort ,
Jag och lovisa hatar han och han ser ut som en grottman och han sa nått till lovisa som gjorde han arg .

Puss&Kram
Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0