Ingen rubrik

Hejsan .
Jag vet inte riktig vad jag ska skriva har inte hänt nått speciellt.
Var på sjukhuset idag för att kolla mina fötter ,
det blir en operation till men den blir mer komplicerad och den ska vi snacka om i vår.
När jag gick därifrån sa jag till mamma
- Jaha nu vill han testa nån annan operation som är rolig på mig !
Och de va bara för att förra gången han skulle operera mig sa han att han älskade att göra sånna operationer
Snark!
Jag ska snart åka på träningen men jag kom på att jag glömt mina skydd och skor i skolan .
Men jag hittade ett skydd och ett par handbollsskor så den opererade foten får vara utan,
håll tummarna att jag inte skadar mig !

Puss&Kram
Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0