GoKväll!

Tjenare Tjenare .
kom hem från träningen för en halvtimma sen ungefär,
vart på träningen och den gick väl sådär , men det var ändå ganska kul .
Kate spelade även fast hon är skadad och går på kryckor INTE bra hör du det Katie ? :D
Jag var även på ungdomsmotagnigen med Michelle innan det och jag snodde typ 10 kondomer ,
okej då man får ta men jag gick in i rummet där dom finns och där får man inte vara om man inte ska in till doktorn.
Så jag var lite busig .

Dagens "Misstag"

- Jag har inte rört din mus !
- Men det var Kid som var där först !

Hahaha ja ni fattar nog , det var ju lite klantigt sakt och det handlade faktiskt bara om datamusen jag lovar.

Puss&Kram
Ida

Kommentarer
Postat av: Kate

HAHAHHAHA JAG KOMMER IHÅG DET DÄR ! <3

2009-01-05 @ 10:44:45
URL: http://blondinenochbrunetten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0