Förlåt

Dålig uppdatering under helgen jag vet !
I fredags sov jag iaf hos älsklings Katie :D vi hade kul och tjockade oss med chokladbolssr och popcorn !
Sen kollade vi på Fredag den 13 , eller ja Jag kollade Kate höll för tecket hela tiden "Fegis"
Hahah men den var inte så jätte läskig för det var nästan ingen handling utan mest mord hela tiden.
Vi skulle även försöka få bäddsoffan till att bli en säng och det gick verkligen inte bra!
Alla försökte hjälpa till men vi fattade inte riktigt så jag ringde hem och frågade och Familjen Persson kan !
För första gången typ .
Sen skulle vi sova och hennes katt kom och trampade på mig och sov med mig hela natten myyyysigt haha !

På lördagen var det dags för match och det gick faktiskt bra även fast vi förlorade .
Jag räddade en straff plus den returen och ett friläge , riktigt stolt .
Men det fans även andra som gjorde bra insatser tex Tanja som gjorde ett mål ! Wihuuu
( Hon är målvakt i vanliga fall )
Sen åkte jag med mamma och pappa till Thai resturangen och köpte mat , gottgott.
Sen åkte vi till coop och handlade och jag köpte en chokladkalender IGEN som redan är slut.
Vi åkte hem och skulle spela Buzz men jag blev arg för att dom slängt mina Wii spel så vi åkte och köpte nya ,
inte likadana !
När vi kom hem blev de ett spela i monopol elr hur de stavas , Inte det vanliga utan Wii spelet .
Och vem vann ? jo jag . Sen blev de en Buzz match och vem vann ? jo jag !

Idag söndag . Har jag inte gjort ett skit .
Gjort lite SO läxa och spelat Buzz med familjen .
Söndagens vinnare igen dåraah ! inte för att skryta men man är ju bäst :D .
Nej nu får de vara bra , skriver imorn jag lovar

Puss&Kram
Ida

Kommentarer
Postat av: Kate

Glöm inte att vi skrev brev till Barack Obama !

2008-11-25 @ 12:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0