Snodd av K to the ate !

Det här är min sammanfattning av mitt 2008

Januari
Finner en ny vän med namnet Rosita !
Var allmänt depp hela månaden pga mycket.
Det gick rykten om att jag blandannat ville ha sex med min bästakompis `? ( kille )
Jag hade spelat i Swithiod i 11 månader.
Var jävligt bra kompis med Amanda Johnsson.
Februari
Det snöade ute , haha ?
Magnetrönktgade mina fötter.
Switte vann matcher .
I was in love ..
1 år med Swithiod
Jag förlorade kontakten HELT med en av mina absolut bästa vänner just då.
Jag åkte upp till hålan vidsel och hade ingen motagning på mobilen.
Mars
Jag kom tillbaka till stockholm <33333
Jag missade nästan ett flygplan.
Jag färgade håret ljusbrunt.
Jag och Sandra planerade mordförsök.
Depp Depp och återigen Depp.
Swithiod fortsatte vinna matcher.
Jag fick en ny mobil.
Gick många promenader  med Lovisa
Jag fick ett brev hem där det stog att jag skulle opereras.
April
Jag sattsade mycket på skolan.
Jag började blogga och ville byta klass
Jag blev blond igen.
Maj
Jag opererades.
Bytte gips hela tiden .
Folk tog mina kryckor och sprang iväg.
Jag var alltså en handikkapad jävle hela maj.
Juni
Skolan slutar.
Jag skaffade en ny blogg .
Ställde in resan till Tunisien
och Sverige spelade fotbolls(em) ?
Fick ta bort gipset.
Tappade mitt simkort på Ekencupp
Saknade handbollen SÅMYCKET.
Förlorade mer och mer kontakten med Amanda.
Det var partillecup och jag kunde inte vara med men hade den bästa tiden på hela året.
Jag åkte till Bulgarien med mamma.
Juli
Det var partillecup och jag kunde inte vara med men hade den bästa tiden på hela året.
Jag åkte till Bulgarien med mamma.
Augusti
Skolan börjar
Fick börja "spela" handboll igen.
Jag hade höga krav på mig själv.
Jag fick min bärbara data.
September
Jag startade ännu en blogg .. ( de jag har nu )
Jag hade halsfluss typ 3 ggr .
 Jag mådde bra och älskade mina vänner !
Jag spelade som M6 för första gången i hela mitt liv.
Switte började förlora mer och mer.
Oktober
Jag fyller år och Kate är den personen som gör mig lyckligast !
Hade halsfluss åter igen.
Jag hade ångest när det gällde mitt hår.
Jag praoade på Pizza hut och gjorde bort mig 14947 gånger.
jag blev beroende av Kenny starfighter
Min mobil gick sönder och jag fick äntligen en ny !
Jag blev brunhårig.
Och jag fick en moppe av brooor .
Jag blev tagen för invadrare och hotad en gång för de.
November
Jag kan äntligen gå vidare ..
Jag spelade min första match som målvakt på ett halvår.
Jag hade ångest.
December
Jag förlorar kontakt med Michelle.
Jag färgar håret svart.
Jag tycker synd om Kate och önskar jag kunde ge henne allt hon verkligen förtjänar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0