Rubrik

Det blev inget bloggandet på dagen idag , eller nu är det ju igår.
men det var för att jag sov eftersom jag gick och la mig klockan 9 imorse och sov till halv 12 sen åkte jag hem.
Jag hade en skit kul kväll/natt med Rosita.
Vi tog egopics kollade på tv snackade m.m .
Runt 8 på morgonen skulle vi möta billy som rosita snackat med hela natten typ.
så vi gick till hagsätra C och mötte han sen gick vi hem och jag gick och la mig ganska snabbt för dom klagade bara på vad jag ville kolla på på TV och sa att jag ändå inte kollade eftersom jag pratade i mobilen.
Runt halv 12 åkte han hem och jag åkte runt 12.
När jag kom hem åt jag eftersom jag bara hade ätit en halv sallad på 24timmar .
Sen SOOOOOV jag !
Nej jag orkar inte berätta mer ska upp 10 imorgon och träna runt 11.
Vi hörs.

Puss&Kram
Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0