Men hon har säkert handbollsmatch !

hejsaaaaan !
Min data är koko , ljudet funkar inte helt plöttsligt .
och den har hållt på och dampat hela tiden sen vi installerade anti virus och så har jag typ fått de ?
Nu i helgen ska vi lämna in den :( , så jag kommer inte ha någon data .

Dagen har varit helt okej , inga större händelser.
Efter skolan åkte jag till min sjukgymnast och där gick det bra ,
sen drog jag till lovisa och vi gjorde läxor .
Hon berättade en rolig sak , några skulle ha en fest och då pratade dom om vilka som skulle bjuda
då drog dom upp mig , och då sa dom ;
Men hon har säkert Handbollsmatch .
FYFAN vad jag garvade . för de första ofta det är en anledning , dom ville säkert inte ens att jag skulle komma.
Och för det andra , har man handbollsmatch på en kväll/natt ?
Jaja jag bryr mig inte men ofta en handbollsmatch står i vägen för en fest.
Och jag har inte en handbollsmatch så ja , det var ju lite tokigt !

Nu kommer lite bilder från en lektion igår och när jag och kate skulle plugga .




Kommentarer
Postat av: Anonym

du skulle ändå aldrig gå på en fest

2008-12-04 @ 07:44:57
Postat av: kate

jag kan inte fatta att du la ut den där ugly bilden på mig. jag skäms, jag ser ut som ett mongo.

men jag gör allt för att ida ska få fler läsare !

2008-12-04 @ 21:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0