julstök

Godkväll
Idag har jag inte gjort ett skit , eller jo där ljög jag. Jag tränade en timma på morgonen sen åkte jag hem och hjälpte mamma med julstöket , gick och hämtade två packet på posten och köpte bullformar.
Sen städade jag mitt rum så duktig som jag är , men dock efter lite tjat från mamma.
Just nu sitter jag och dricker Jaffa , kollar på TV sms:ar med Kate och sitter vid datan.
Jag är så uttråkad som man kan bli , för en liten stund sen satt jag tillochmed och spelade Super Mario på nintendo 64.
Jaja vi får se om det blir roligare under kvällen men met tror jag inte händer .
Imorgon blir det mera julstök och då ska julgranen upp så den ska jag pynta som jag alltid gör.

Puss&Kram
Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0