Jag har iallafall lite kött på benen!

Jag är inte på humör för att blogga..

Idag har jag tränat sammanlagt nästan 4 timmar , duktiga mig !
Först hade jag sjukgymnastik (och ja, det är träning för jag gör massa styrkeövningar m.m)
Sen tränade jag med Polisen.
Träningen med polisen gick väl bra , eller jo det gjorde den men ja, vafan skit samma.
Ursäkta om ni inte fattar vad jag skriver men jag är så fucking sur !
Och Kate tack för att du orkar lyssna på mig och få mig att skratta ( Finnen&Bullen )
bara vi som fattar , men ja iallafall så har jag inte gjort så mycket mer idag än att tränat.
Nu blir jag lite stolt över mig själv hära , haha!
självförtroendet börjar komma tillbaka!
och en till sak som kanske ingen fattar sammanhanget med men jag tkr min mage är fin i  uppvikta mjukisbyxor!
Hahahah OMG vad fan snackar jag om?
kanske dags att gå och lägga sig.

Puss&Kram
Ida

om man kunde resa i tiden skulle jag resa tillbaka till göteborg 2007 , då jag var den lyckligaste tjejen i hela världen
när jag tänker på den tiden blir mina ögon vattniga , lika vattniga som hela den där resan var.
ingen fattar vad jag snackar om men det regnade under hela perioden vi var där
men jag brydde mig inte , jag var med dom som betydde mest och jag var lycklig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0