jag blir rik (förhoppningsvis)

Det var en kort dag i skolan idag. Härligt!
Efter skolan gick jag hem till Kate vi gjorde läxor och flummade som fan .
Har inte skrattat så mkt på evigheter.
Sen var jag tvungen att gå för jag skulle på träning och hon skulle kolla på en Handbollsmatch på TV.
Träningen gick okej , och fötterna gör fortfarande ont .
Dock inte lika ont i höger längre (den opererade) och det är lite skönt
men jag tror inte det beror på operationen utan på att det är sjukgymnastiken som hjälpt lite.
Jag har inte sovit ordentligt dom senaste två nätterna och jag vet fan inte vad det beror på
kanske för att det är som det är på handbollen eller pga att betygen snart är klara.
Jag har gjort en deal med mina föräldrar om slutbetyget ,
Jag får 100 Kr för ett G 175 för VG och 250 för MVG .
Då hoppas vi på att få MVG i allt !
Sen kommer jag även få 1000 spänn av min broscha för att jag inte blivit full än och det måste jag hålla tills jag går ut hela nian men det är inga problem !
Jag kommer bli rik :D
Nu ska jag kolla på Desperata Hemmafruar .

Puss&Kram
Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0