Igår&Idag

Jag skrev inget igår så jag berättar lite om den nu.

Dagen var Okej , inget speciellt hämder förutom att jag fick skäll av min Sv/En lärare

och det var helt klart roberts fel ! han skickade 20 sos medelande till min mobil så mitt ljud gick på !

Och då satt Lovisa och Robert och asgarvade medans hon skällde först ut mig för att moilen lät,

sen började hon dra upp min SO uppsats utan nån jävla anledning , att jag typ inte hade gjort nått och att jag var dålig i skolan typ ? När jag hade skrivit en halv jävla A4 sida om den heliga kon .

Usch henne gillar jag verkligen inte.

Men efter lektionen får jag ett glädjande samtal av Kate ,

Hon säger att Polisen är intresserad av henne och mig .

Och så dåligt självförtroende som jag har trodde jag inte de var mig dom menade .

Men kate övertygade mig om de , så nu ska vi prata med dom när dom spelar sin sista seriematch den 14.

Och nu snackar jag om handbollslaget Polisen .


Idag ska jag först hem till Kate sen ska vi möta Natha vid juliaborg och sedan åka till Skärholmen.

Vi ska se USM Aik spelar mot Spårvägen .

Och det ska bli extra spännande eftersom jag ska provträna för Aik och min kompis spelar i spårvägen och dom är jätte bra så får vi se hur bra Aik är .

Skriver ikväll


Puss&Kram

Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0