Han är dööööd

Idag har det varit en händelserik dag.
Inatt sov jag absolut nästan ingenting , sjukt jobbigt.
Kom till skolan och det var brandalarm 2 gånger !
Ena gången precis innan klassrådet och den andra gången under gympan så det blev till att springa ut i shorts ,en tjocktröja och "uggs" .
Sen på engelskan råkade jag säga nått på svenska så jag fick ställa mig där framme och berätta hur man firade en svensk jul , och alla verkligen ALLA skrattade och även jag !
Jag hade prolem med att säga television jag sa typ teleweison , och min lärare försökte hjälpa mig men det gick verkligen inte !
Och så fick jag läsa ett kapitell ur engelska boken vi läser .
Vi hade ingen musik idag det var skööönt .
Kate har typ gjort bort mig !
Hon skrev till en kille på playahead att min sköldpadda dött så han skrev till mig.
HAHAHAHAH !


Sen blev vi knäppa och skrev på msn att Rambo hade dött , alltså sköldpaddan

Det är så jävla sorligt att vi håller på såhära hahahah .
Men jag älskar våran humor ändå !
och jag älskar dig Katie .


Puss&Kram
Ida

Kommentarer
Postat av: Kate

Ursäkta Ida. Men jag vet inte en enda som har den humorn vi har (a) HAHAH älskar dig med <3

2008-12-02 @ 20:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0