Godmorgon

Snart ska jag in till stan med lovisa och shoppa eftersom det är mellandagsrea.
Men frågan är vad jag ska köpa , jag har ingen aning faktiskt eftersom jag inte behöver något.
Det kommer säkert bara bli en massa skräp saker som jag egentligen inte behöver.
Nej nu ska jag gå och sätta på mig ett par strumpor så får vi höras när jag kommer hem.

slänger in en sista bild på mig utan piercing.

nu kom jag på att jag inte berttat vart piercingen ska sitta !
på vänster sida av läppen (under)

Puss&Kram
Ida


Kommentarer
Postat av: Linnea

Svar: Ellerhur! Precis så är det :)

Hoppas du haft en finfin jul hjärtat :)

Take care<3

2008-12-28 @ 00:20:39
URL: http://mutantbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0