God kväll/natt

Nu är det LOOOOV !
Så jävla skönt ,  fick ju även betygen idag och dom var väl okej är inte "stolt" över mig själv även fast alla säger att jag borde vara det.
Fick två VG och resten G , VG fick jag e Teknik och Slöjd är jag händig eller vad ?
haha kanske skulle sattsa på nått annant yrke än polis eller vad tycker ni?
Det är ganska många som undrat om mitt föra inlägg , " Dum-Dumpad"
Och nått kan jag väl iaf få hålla för mig själv :)
okej jag vet att detta e en blogg men ändå jag har ett privatliv.
Idag gick jag hem till Katie på morgonen för att vi började klockan 12 , vi åt glass till frukost eller iaf jag
och hennes katt anföll mig och vi slog in presenter sen vandrade vi mot skolan klockan 12 [ eftersom hon bor 10m från skolan ]
Och vi kom överens om att vi skulle skriva GOD JUL när rektorn sa 2 istället för 3 men Kate skrek när han sa 1 så hon förstörde allt och jag skämdes haha !
Sen efter skolan gick jag och michaela hem till mig och spelade Buzz och sjöng SingStar och vem e bääääst ?
haha jo jaaaaag !
Sen följde jag med henne och köpte julmust och sedan gick jag hem.

Puss&Kram
Ida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0