Dum-dumpad

Hejsan alla glada.
Idag har jag solat solarium för första gången i hela mitt liv !
Det blev typ ingen skilnad lite röd på kinderna och så ser man ju lite streck efter Bh och trosor
men inte mycket mer än så , jag höll på att dö därinne helt seriöst jag trodde hela tiden att nån skulle komma in och ta mina kläder eller att jag skulle fastna men det gick faktiskt bra jag överlevde .
Idag hade jag svenska läxförhör och jag var den enda som gjorde de , det var andra som också skulle göra det men dom sket typ i de så duktig som man är gjorde jag de (a).
Nej nu ska jag ta det lugnt och deppa över att man blev dumpad idag .

Puss&Kram
Ida

Kommentarer
Postat av: Kate

OMG ser jag en neger i skolan då imorn?

2008-12-16 @ 21:28:51
URL: http://blondinenochbrunetten.blogg.se/
Postat av: Anonym

leek inte m orden idjuuut KATE



av vem blev du dumpad?? :S

2008-12-18 @ 13:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0