Dom sa ja !

Hejsan alla människor .
Nu är julen över och det känns skönt , tror jag.
Iallafall så har jag varit hos Richard idag och vi skulle beställa resa till i påsk.
Men fan det sket sig , så vi kommer få åka samma dag eller dagen efter sommarlovet börjar.
Och det innebär att jag inte kan supa mig full och hamna på mariapol som jag hade planerat.
och för alla er som inte vet så har jag slagit vad med min bror att jag inte ska bli full innan jag går ut nian och då har jag sakt att den dagen då nian är över då jävlar!
Men jag lovar det slutar med att jag sitter med Kate och äter chokladkaka hahhaha !
Men ja det är ju ett tag tills dess så vi får se hur det blir då.
Imorgon ska jag in till stan och shoppa och pierca mig .
Vilken jag aldrig trodde att jag skulle få innan min 18års dag , men idag när vi satt i bilen slank det bara ur mig och jag frågade om jag fick göra de , och hör och häpna , dom sa ingenting , mamma kollade på mig och sa haha och frågade vad jag ville ha till mat .
Sen sa jag men får jag eller ?
Och pappa sa att det gick och då blev jag sjuuuukt glad !
Men det konstiga är att spänningen med att göra det försvann det var mycket roligare när jag trodde att jag inte fick.
Här är en unge som vill göra allt föräldrarna inte vill ? haha.
Men nu blir det av och det ska bli kul!
Hörs imorgon.

Puss&Kram
Ida¨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0