datan på lagning

Hejsan alla glada , eller ledsna för den delen.
Kommer inte blogga lika mycket längre för min data är på lagning
men ni överlever nog förhoppningsvis.
Hade NO prov idag ( grupp prov) Det gick bra .
Efter skolan gick jag och lovisa hem till mig och kollade på THE EYE ,
den var läskig ibland , men inte så ofta , hoppade till lite då ich då haha.
Okej detta var ett extremt tråkigt inlägg men om ungefär 3 veckor blir det mycket bättre
för då är datan tillbaka !
Juste min engelska lärar tooiid och hderåkaria videosamtal till nån och det kostar mycke sen ha han ringt till pappa som har telenor och dum som han e hade han lyssnat och inte stängt av mobilen .
Så nu ska jag kräva min engelska lärare på 28 kroner som dom där 2 samtalen kostade..

Och kate kom ihåg finns i alla lägen för dig !'

Puss&Kram
Ida


Kommentarer
Postat av: Kate

Och jag finns för dig sen när jag har varit på lagning <333

2008-12-10 @ 18:59:02
URL: http://blondinenochbrunetten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0