Aik in my heart !

dag har det varit en kort dag i skolan.
Gick bara till 2 men stannade kvar till 3 för att plugga NO.
Men det slutade med att jag och kate skrev massor av saker på tavlan istället.
Sen gick vi hem till mig och dampade på min data och skickade ett nytt mail till Aiks tränare.
Sedan blev de Buzz , och fan ! hon vann 2 gånger
jag har nog träffat min överman !
Pappa skjussade oss till träningen och där gick det okej .
Bara 2 träningar kvar med Swithiod A flickor.
Och när jag kommer hem slår jag på datan tar med den in på toan och kollar mailen .
Och gissa vem skom skrivit . AIK!
LoveLoveLove.
Han tycker vi ska komma och provträna så fort som möjligt , och tycker de e kul att vi ska provträna för dom
eller nått liknande skrev han.
Imorgon kommer jag vara glad hela dagen .
Det är fredag och man får provträna för AIK !!


Kate ritade på mig , så jag ritade på henne !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0