20 saker du inte visste om mig

1. Jag började spela handboll 1 februari 2007
2. Jag älskar ärtsoppa
3. Men jag hatar pankakor
4. Jag grät när jag kollade på björnbröder
5. Jag vär bäst i klassen på tekniken i 8an
6. Jag har alla vänner serierna
7. Jag har någon annans hår på huvet
8. Jag hatar jonny deph
9. Jag älskar kriminalare
10. Mitt rum är lila
11. Jag har ett par skitfula rosa tofflor som jag älskar och ingen sett.
12. Dom rosa tofflorna fick jag idag
13. I min säng finns det minst 5 gossedjur
14. Jag brukar ta egopics mitt i natten
15. Jag älskar julen
16. Jag har haft råttor som husdjur
17. Min råtta hette Vincent
18. Sköldpadda är mitt favoritdjur
19. Min garderob är aldrig städad
20. Jag målade min fjärkontroll svart&vit med nagellack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0